Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Δελτιο Τύπου 27-03-2014

1. Μετά την ολοκλήρωση και της δεύτερης φάσης των μονοδρομήσεων στην πόλη του Πειραιά, αρχίζουν να εμφανίζονται οι παρενέργειες στις γειτονιές και στη ζωή των συνδημοτών μας. Η περιοχή του Προφήτη Ηλία και της Καστέλλας αλλά και του Φαλήρου είναι αποκλεισμένη για όσους έρχονται από την Λεωφόρο Γρ. Λαμπράκη . Ουδείς μπορεί να στρίψει προς την περιοχή αυτή αλλά υποχρεούται να κάνει ολόκληρο κύκλο μέσα από μικρά στενά δρομάκια της πόλης μας. Φανταστείτε πούλμαν ή φορτηγό που έρχεται από τα Καμίνια μέσω Γρ. Λαμπράκη και έχει τελικό προορισμό την περιοχή του Πρ. Ηλία. Πώς θα φτάσει ; Από ποιους δρόμους θα διέλθει ; Φανταστείτε τουριστικό λεωφορείο να θέλει να επισκεφτεί τον λόφο του Προφήτη Ηλία και να πρέπει να κάνει τον κύκλο όλου του κέντρου του Πειραιά ! 

Επίσης , στην Πειραϊκή χερσόνησο, με την μονοδρόμηση της περιοχής, οι επαγγελματίες καταστηματάρχες βρήκαν την ευκαιρία να κρατούν θέση για στάθμευση και πολλές φορές να καταλαμβάνουν και μέρος του οδοστρώματος με τραπεζάκια ! «Κατανοώ το επαγγελματικό πρόβλημα βιωσιμότητας της επιχείρησης τους αλλά κατανοώ και τις διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής που ταλαιπωρούνται για να πάνε στα σπίτια τους και δεν μπορούν να σταθμεύσουν τα οχήματα τους » τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος Πειραιά και υποψήφιος Δήμαρχος Αντώνης Καλογερόγιαννης

2. Απαραίτητη προϋπόθεση για να έρθει το ΤΡΑΜ στην πόλη μας ήταν η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο εως το Λιμάνι. ( Βέβαια, πάγια άποψη του συνδυασμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ είναι ότι το ΤΡΑΜ, το ΤΡΑΜ τραίνο με αυτήν την σχεδίαση θα διαλύσει την πόλη του Πειραιά και θα την μετατρέψει σε πόλη φάντασμα όπως έχει ήδη γίνει και σε άλλες περιοχές από όπου έχει περάσει). Φαίνεται λοιπόν ότι το έργο αυτό δεν πρόκειται να γίνει , σταμάτησε η εκπόνηση μελέτης για την υπογειοποίηση διότι η εταιρεία απεφάνθη ότι δεν έχει κανένα οικονομικό όφελος από αυτό το έργο ! Τώρα λοιπόν κε Δήμαρχε τι λέτε ; Εξακολουθείτε να υποστηρίζετε την έλευση του ΤΡΑΜ ή μήπως πρέπει να σταματήσουν ΑΜΕΣΑ τα έργα και να καταγγελθεί η εταιρεία για αθέτηση συμφωνίας ;

3. Αν και έχει ξεκινήσει προ πολλού ο διαχειριστικός έλεγχος για την τελευταία δεκαετία στο Δήμο Πειραιά, μετά από έντονες πιέσεις όλων των συνδυασμών του Δημοτικού Συμβουλίου, δυστυχώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ! Δεν ισχυριζόμαστε ότι πρέπει να παρέμβουμε στο έργο των ελεγκτών αλλά θα πρέπει όλοι μας, όλες οι δημοτικές παρατάξεις και όλοι οι Πειραιώτες να γνωρίζουμε τι έγινε σε θέματα διαχείρισης τα προηγούμενα χρόνια. Είναι απαράδεκτο να βαδίζουμε προς την εκλογική αναμέτρηση του Μαΐου και να μην έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος. 

4. Τέλος , και για να καταλάβει ο Πειραϊκός λαός πώς εννοεί η δημοτική αρχή Μιχαλολιάκου την διαχείριση του δημοσίου χρήματος , ο υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά Αντώνης Καλογερόγιαννης αποκάλυψε στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι προ ολίγων ημερών εγκρίθηκε η δαπάνη 7.500 € για την αγορά ορυκτού άλατος για την αντιμετώπιση ακραίων καιρικών φαινομένων. « Αν μέσα στην άνοιξη περιμένουμε χιονόπτωση στον Πειραιά , τότε καλά κάνατε και αγοράσατε το αλάτι. Αν όμως όχι, τότε μάλλον το αγοράσατε για να φτιάξετε παστό χοιρινό , μανιάτικο σύγλινο, και αν φτιάξετε τότε περιμένουμε να μας κεράσετε κι εμάς» κατέληξε χαριτολογώντας ο Αντώνης Καλογερόγιαννης.

Γραφείο Προβολής και Μ.Μ.Ε.
"ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ"
www.pireasoloimazi.gr
contact@pireasoloimazi.gr